Cautare

duminică, 5 octombrie 2014

FARĂ SEX

FLORICICA  era  o   secretara la o intreprindere mare.La  35   de  ani  inca femeie  bine  ,cu trei fete  frumoase  născute  rapid cu un  soţ  iubareţ  sofer de meserie .,
Domnule doctor  cînd  venea acasa  din cursă  ,işi aducea    o damigeana de vin ,îsi   potolea  foamea  si  setea , se  uita la mine cu  o   privirea pătrunzătoare ,  ştiam  ce urmează ,  Mă zvînta nu alta   toată  noaptea . Recupera   zilele şi nopţile de  pe drum,
Din păcate    n -am  mai  putut  răbda . Pe de o parte  era  el  bun la pat,  dar   în  ultima vreme  mă   bătea  de mă rupea  ,avea  idei ciudate  era gelos  şi-mi reproşa că sînt prea frumoasă  

Din  te miri  ce  mă  bătea    de  mă lăsa  lată , apoi  o lua pe partea cealalta   iubiri  şi uite  aşa   pîna  nu pleca   în  cursa  nu  aveam parte de linişte  .
  Acum  domnu doctor    , uitativa la mîinile mele  domnule doctor.  Mă usuc  domnule doctor  mă usuc  nu alta   
Am  citit  undeva  ca  sexul  mentine  troficitatea  pieli  si  o face  frumoasa  . eu de cind  am  divortat    mă  usuc pe  picioare     nu stiu ce  sa mai fac  .
Bine  dar  de  ce  nu -ti  găseşti un alt  bărbat ?
Am încercat  dar   greu să găseşti   un  bărbat  serios ,potent  , să  mă înţeleagă  că sînt  şi  eu  femeie  cu necesităţile    mele Sînt  curtată  nu  zic .Am  avut  un  profesor universitar   ce  să  faci  nu mai sînt nici eu  tînără ,am şi trei fete  de  crescut .Am încercat   .Azi   un congres  mîine  un seminar    ,oboseală  mare  domnule , n-  am mai rezistat  .I-am  zis să  se duca la   facultate  că  de mine nu  e bun.Mie  îmi  trebuie  bărbarbat   domnule doctor, bărbat  ,ah  doamne  nu  mă înţelege  nimeni .
Da  să  vede-ţi  ce mi s-a  întîmplat   nici mie nu-mi vine să  cred .
Ştiţi   ca, înainte de revoluţie  era moda la instituţii  în  zilele de sărbătoare şi  în alte zile libere , se făcea  de servici  pe inrepindere  la  direcţie .Se  numea  ofiţer  de  serviciu.Avea sarcini la modul generar  .Să răspundă  la telefon  să  anunţe pompierii  sau  conducerea  spitalului  despre  evenimente  deosebite .Făceau de  servici  un angajat  inferior secretara  sau muncitoare  şi un  doctor   .
Fiecare avea  camera  lui .Secretara  în anticamera   iar  doctorul  în cameral lui .
Cu  halat  şi  ecuson . la  birou  cu  telefonul în faţă  într-o  bună  zi aşteptam  evenimente  de anunţat  .Nu ştiam  cine  este  de servici din partea  doctorilor  .
Oarecum plictisită  şi  frustată  de atîtea  nemulţumiri ,aşteptam să  treacă  timpul mai privind pe  fereastră mai răsfoind   prin reviste  .
Furată de  peisaj  nu am  remarcat  cănt  un doctor  tinerel  a intrat  energic în cameră oarecum grăbit  se  apropie de mine  si ;    “cum te cheamă frumiseţe “
Atîta  tupeu  şi  însoţit de  un zîmbet larg   nişte  dinţi albi  strălucitori  ,
“Floricica , bîigui eu  surprinsă   pe picior  greşit  “,
Se  apropie de mine  ,mă  prinde  de  bărbie  şi cu  buzele ţuguiate  ,
“Floricico nu te supăra  pe mine ; eu  te  intreb  ,ia  spune  te f...ti .”
“Doamne  domnule doctor  aşa  ceva  nu am  întîlnit în viaţa mea,  un  barbat să-i vorbească în halul acesta,unei doamne,  eu sînt    femeie  serioasă   cu trei fete  de crescut  cum vă permiteţi  să ......”
 “  OoooFloricico nu te supara  pe mine, te rog, eu am vrut  numai să  te întreb,îmi  cer  o mie de scuze  iartă-mă , gata    uită te rog ce  ţi-am  spus,  gata am  terminat  te  respect te rog .. i-mi dau si palme”
Tinerelul   se retrage în camera lui  ruşinat  , eram curioasa,...... ti l-am pus  ca lumea  la punct. 
Din camera lui se aude telefonul .
Vorbeşte la telefon,  scurt  .
Linişte    
Uşa  mea  de la intrare se  deschide  . De  data asta   intră  pe uşa  o blondă   ,înţepată  “Bună  .....domnu  doctor  ?”.
Fac  cu capul către  uşă, mută de uimire .
Şuşoteli  chiote  dincolo de uşă .
În sfîrşit  fiecare treaba .......  ooo dar  se  aude  tare  nici măcar  nu se  feresc....
Inima îmi bate  să-mi iasă  din piept .
Parcă-i cutremur  ...  rupe  patul ,,  bufnituri  gemete , si  doamne   nu  se  mai  termină.
Î-mi vine să mă  zgîri pe  ochii  .
Dacă  ştiam ?..    am  crezut  că  glumeste  . el m-a intrebat .
Asta   ,  şi eu  care  mă  usuc din lipsa    ,  naiba  s-o  ia de  viaţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu