Cautare

luni, 2 iunie 2014

Ungvent pentru potenţă

După ce  mi am infiinţat  cabinetul  privat  ,văzînd   cum procedează   tot  romănul  scapat  din ghearele  comunismului  ,am scris   pe o  sticla  de  şaptezeci  cu  patruzeci  tot  cuprinsul  ofertelor medicale pe  care le efecutam  .Printre  alte consultaţii   şi  oferta  de tratement al  disfunciilor erectile  mai pe romaneste  ,impotenta  iar  la  femei  ,frigiditatea .
Această  inscripţionare     a atras  un numar  mare de  barbaţi  cu  probleme  erectile şi mai  puţin  paciente .
Mă amuză  şi  acum cind îmi aduc  aminte   despre una  din puţinele femei care a venit  pentru frigiditate   ,a  intrat   in cabinet  ,avea  in jur  de treizeci şi cinci de ani ,  “va  ocupaţi de tratarea  frigiditaţii”?intreaba  femeia  oarecum indoita .

“Da   ,am raspuns eu ,curios .
”Stiţi , domnu  doctor , eu nu  am  venit  acum  pentru  consultaţie   ,
“bine  atunci  pentru  ce a-ţi  venit ? “
Femeia  mă  priveste  curajos  direct in ochii  şi .. “mă intereseaza  să mi spune-ti   mai ales  cum ,  tratati  frigiditatea ?
Incurcat i-am raspuns  şi eu  “imi  pare rău  dar nu  vă pot   dezvalui  secrete  profesionale”.
A   plecat  nemultumita , probabil  nu  era sigură dacă  e  sau nu  frigida ,voia sa se  convinga  pe  viu,. si  eventual sa plătesc eu ,” consultaţia.”
      Unul dintre  cei mai hazlii  pacienţi pe care i am avut  ,de  cind  am  inceput sa tratez  aceste  disfuncţii ,m-a avertizat de la început că  mai întii o să-mi povesteasca ceva de  tot  hazul aproape  incredibil.
“Stiţi  domnu doctor  eu am cincizeci şi cinci de ani şi sint  văduv de doi ani ,săraca  nevastă mea  dumnezeu s o ierte  s-a dus  şi m –a lasat , cu  tot  felul  de  probleme
“De  citeva  luni am o prietena la Pucioasa  e  şi ea  ca  mine  singură şi  nemingiiată  am inceput să ne  vizităm “ .
“Din păcate  eu  sînt  cam stătut  şi nu mai am antrenament  ,ne-am cam chinuit  de  cîteva  ori  şi atunci am luat  hotărirea să fac  ceva ,adevărul  e că  se  cam indoaie .
Am citit  intr-un  ziar  central că  exista mai multe metode .unii  folosesc pastile  ,alţii   injectii ,badijonari cu xilina ,ba  am auzit  de  proteze  ,  prelungitoare ,fiecare  dupa  buget  .
Mie  mi s a părut  convenabil   o  alifie  , te  dai cu ea se  intăreste de  spargi  nuci , cam scumpa  ,patru sute  un tubuleţ .Faci  comandă  telefonic;  , primeşti prin poşta  ,plăteşti la primire  plus un comision,treaba  ca lumea  ,nu ştie nimeni   e  ok.
“emoţii ...... să dau  să nu  dau  telefon , formez  numarul  ,al  naibi  tot  ocupat  ,multă  lume oropsită ,inseamna că  e  bun.,imi pierdusem  speranţa  ,cred  că e  un numar fals  ,ăstia  ciştiga  si când nu  răspund la telefon.
Dupa   o săptămină  de  incercari   zi şi noapte , surpriză...  ,imi răspunde  o voce  piţigăiată “ da  domnu  spune-ţi o data  a-ţi adormit  la  telefon?         O  femeie  cum să-i  spun   eu   ce  vreau  unei femei  “
“Domnu  a-ţi amuţit  sau face-ti glume  cu mine  , va  inchid  telefonul “
“Doamnă o  alifie  pentru sculat  “
“Sculat ce ? «
« Am citit in  ziar  …..”
Oi fi  vre-un  dinăla   ce se  excita la  telefon” ce   vrei domne spune  numele  produsului sau  trec la alt telefon”
“Doamnă, nu ,   va  rog  sînt  disperat  de  o săptămână  nu dorm nu  beau nu funez  visez  numai alifii”
“Du-te  domne la doctor  ca eşt  nebun “
“Doamnă  staţi  nu inchide-ţi  un tub de ungvent pentru  efecţie “
Pentru  ce  ? pentru  erecţie sau ejecţie ?
« Doamnă cred  că  pentru  erecţie  că după aia  văd  eu numai să  se scoale   «
« Domnu  produsele  firmei noastre  sânt  garantate «  deci   comandă  fermă ? «
Numele  prenumele şi adresa exactă  «
« Doamnă    să nu afle nimeni că mă fac  de  ris “
“Da  cind  se  indoaie  nu te  faci de  ris “
“Doamna va rog “
“Domnuu..... s-a  marcat,  in douazeci şi patru  de ore  primiti comanda la domiciliu “
“Doamne   ce  emotii  sânt  ud tot ,  nici la  cununie  in biserica nu am  transpirat aşa “
“ a  inteles oare  ce  vreau ?daca –mi trimite  invers  mai ştii să mi se usuce  ,doamne fereşte .
“apartamentul  12 ‘   se aude  o  voce de  femeie  pe scară  ,” domnu  Breazu ‘  aveţi  un  colet  la  posta  centrala   , zilnic pina la ora  optsprezece ,semnaţi de primirea  avizului .”
“Nu  putea oare  să  mi-l aduca acasa  , mă  mai  vad şi  poştăriţele  alea  curioase  ,”
“Am  un  colet  venit  de la  Bucureşti «
« Să  vedem    , da   e  cam mititel şi subţirel  ,vă rog să  completa-ţi  formularul de primire “
Poştăriâa  asta  e  şi ea  văduvă  şi-mi  cam poartă sâmbetele , n-ar strica , dar  e  cam  scumpă  alifia .
S o ia naiba  de  viaţa , e  ca in comunism ,dacă ai scindură  nu ai cuie  şi  cind a ai  cuie  n ai scindură.
Cu  tubuleţul  in buzunar  mă simt  alt om ,deja  ii simt efectul ,ân pantaloni.
      Alo  Dorina    sânt domnu Breazu  am o surpiză  mare ,  pentru  tine   as  vrea să -ţi fac  o  vizita  mă simt in formă  .
Câteva  garoafe  câteva  savarine şi  doua  sticle de  bere  ,Dorinuţo  ce te asteaptăăă .
“Aaaa  dar  miroase  bine  la tine in casă iubi  “
“Am facut  o placintă  cu mere şi mi-am  pus  parul  pe  bigudiuri .”
”care   par “?
“Glumeţu  lu  mama “vin sa  te  pup ,sper  ca nu ai glumit  cind mi-ai dat  telefon”.
   “  O  nu …. Surpriza  e  mare   mare  ce surpriză  scumpo  mă duc  puţin la   baie  “
“Te  descurci  tu  iubii  doar  ai mai fost  la mine “
“scot  cu  grija  căpăcelul  ,âmi tremură miinile de emoţie  ,nu  m-am ândurat sa  fac probă acasă,  să nu prăpădesc  subsanţa  preţioasă in zadar “
“Şi ?”
“Incep să mă  ung”
“Iubii  te  aştept   ce faci acolo atit”?
“Domnu doctor  mă  ung ..........mă ung   şi iar  mă ung ”
“Ursoaica  te  asteapta  iubi”,
“Deja  am transpirat  tot  ungându-mă ,măresc  frecvenţa  ,  tot  degeaba ,ai naibii de  români ............. cred  c-au  furat  pe drum subsanţa  activa  ,ooof domnu  doctor  sa  nu se întîmple  nimic ?  nici măcar să se inroşească  domnu  doctor ?
“Ce  păcat ;  totul incepuse  atit de  bine , am  pierdu-to şi pe Dorina , a zis că  face  colesterol de la atita  unsoare ,aşa  că, am  venit  la dumneavoastră  indurerat  cu  ultima speranta   , şi  vă  rog  din suflet fievă  milă de mine  spune-ţi-mi sincer mai  sînt sanse   să se -ntarească ?“
cu stima  STEFAN GRAPA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu